Vesti iz ekonomije

Kako podstaći i ohrabriti potrošače na onlajn kupovinu

Onlajn kupovina ima brojne prednosti koje mnogi potrošači ne koriste jer nemaju naviku da kupuju stvari bez odlaska u prodavnicu. Ovakva vrsta kupovine postaje sve popularnija kod nas i treba očekivati da će se ljudi sve više okretati lakšem i bržem procesu kupovine. Uz sve prednosti koje nosi, ovakva kupovina postaje navika potrošača koji žele da iskoriste što više olakšica je moguće. Porast obavljenih onlajn kupovina je primetan u prethodnih godinu dana što je pomoglo da se ovo tržište unapredi i da se kupci osećaju sigurno i zaštićeno dok obavljaju kupovinu bez odlaska u prodavnicu.

Izostanak stresa

Postoji broj kupaca kojima je jedini cilj da obave svoju kupovinu bez previše potrošenog vremena na obilaske prodavnica te im kupovina koju mogu da obave i u gradskom prevozu najviše odgovara. Ono što mnogi navode kao jednu od pozitivnih odlika ovakve kupovine jeste izostanak stresa koji je postao previše naporan ljudima. Ovo je pogotovo bitno za ljude koji žive u velikim gradovima ili moraju da se voze do većih gradova kako bi obavili kupovinu usput tražeći slobodno mesto za parking. Pored toga, gužve u radnjama ponekad stvaraju neprijatnost i anksioznost kod ljudi koji se bore sa nekim problemima te im je uvek prijatnije da obave kupovinu u svega par koraka.

Manje utrošenog vremena

Kupovina u radnji podrazumeva pripremu pre samog odlaska, putovanje do radnje, bez obzira koliko ono trajalo i ceo proces kupovine i dolaska kući. Sve ovo uglavnom traje duže od vremena provedenog u prodavnici te je primetno koliko se vremena izgubi prilikom odlaska u radnju, bez obzira da li kupujete jednu ili više stvari. Sve ovo se može izbeći onlajn kupovinom za čiji će proces biti potrebno svega nekoliko minuta što će vam znatno uštedeti vreme. Ovo  posebno znači kupcima koji žele da uštede vreme i posvete se porodici, poslu ili slobodnim aktivnostima za to vreme.

Lako i jednostavno do proizvoda

Bez obzira na kategoriju proizvoda koji želite da kupite, danas se sve može pronaći u raznim onlajn prodavnicama što vam olakšava kupovinu. Većina sajtova je organizovana kako biste lako pronašli proizvod koji vam je potreban. Takođe, postoje dodatne opcije poput filtera koji će vam pomoći da suzite pretragu kako biste na osnovu zahteva pronašli proizvod i lakše obavili kupovinu. Olakšanje pri kupovini koje ćete pronaći prilikom pretrage ponude koju vam nudi pregledna onlajn prodavnica Shoppster će biti od izuzetne važnosti za brzu i laku kupovinu. Jasno naznačene akcije, najbolji proizvodi i pregled po određenim kriterijumima će vam omogućiti da u svega par koraka pronađete ono što tražite.

Izostanak impulsivnosti

Odlazak u radnju često navede kupca da u svoju korpu stavi proizvode koji mu nisu potrebni i koji su strateški namešteni blizu kase gde se čeka u redu. Impulsivna kupovina znatno može da optereti budžet te je potrebno izbegavati odlazak u radnju kako bi se smanjila količina potrošenog novca na impulsivnu kupovinu. Internet kupovina je uvek proces koji nam omogućava da kupimo samo ono što nam treba jer smo lišeni popularne muzike i opuštene atmosfere iz prodavnica koji za zadatak imaju da opuste kupce kako bi potrošili više novca. Izbegavanje ovakvog efekta na psihu potrošača će vam omogućiti da se odlučite samo za ono što ste prvenstveno i želeli da kupite, bez ishitrenih odluka.

Sve ove prednosti su jasan pokazatelj zašto potrošači treba da se okrenu onlajn kupovini koja će im promeniti navike i pomoći da obave kupovinu lakše, jednostavnije i brže, uz manje potrošenog novca. Brzina modernog života i želja za slobodnim vremenom će biti dodatni motiv da zaboravimo na redove u prodavnicama i stres koji kupovina nosi. Već nakon prve uspešne kupovine i dostavljenog proizvoda, postaće vam jasno zašto je ovo jedan od najboljih načina za obavljanje kupovine.